بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و پتینه کاری

رنگهای روغنی را بی شک بارها و بارها مشاهده نقاشی ساختمان کرده اید. سنتی ترین رنگ ساختمانی که با توجه به فزونی رنگهای ساختمانی هنوز هم نزد بسیاری از رنگهای محبوب به شمار می رود. مهمترین خاصیت رنگهای روغنی ، قابلیت شستشوی بسیار بالای انهاست. الیته باید توجه کرد که رنگهای روغنی امروزه ، کیفیت رنگهای سابق را به هیچ وجه ندارند.

یکی از مهمترین ایرادهایی که به رنگهای روغنی رنگ نما می شود گرفت وجود سرب در این رنگهاست به دلیل پتینه اینگه حلال این رنگها ، تینر روغنی و مواد نفتی است. و همچنین بوی نامطبوع این رنگ بسیاری را از انتخاب این رنگ بخصوص در داخل منزل مسکونی دور می کند. بخاطر وجود سرب در این رنگها امروزه کمتر آدم عاقلی پیدا می شود که از این رنگها در داخل کمد های دیواری که محل نگهداری لباسهاست استفاده کند.
نقاشی ساختمان
امروزه بیشترین مصارف این رنگ در خانه و ساختمان ، بروی قسمتهای فلزی بخصوص چارجوب های فلزی است. امیدوارم که این مقاله کوتاه به دردتان خورده باشد. اگر سوالی در خصوصی خدمات نقاشی ساختمان رنگهای روغنی نیز دارید از منوی تماس با ما می توانید کنیتکس سوالتان را بپرسد. حتما تا حالا خودتون برای یکبار هم شده با این نوع رنگ سر و کار داشته اید. رنگهایی که در بازسازی قدیم بصورت لعابی بودند و با زحمت فراوانی اماده رنگ آمیزی می شدند. اما امروزه با پیشرفته شدن صنعت رنگ دیگر این رنگها بصورت اماده و با کمترین زحمتی اماده رنگ آمیزی هستند.
نقاشی رنگ پلاستیک از سنتی ترین رنگ آمیزی های ساختمان است که در ابتدا بصورت رنگهای لعابی بودند و امروزه نقاشی پیشرفت قابل ملاحظه ای از لحاظ کیفیت و بوی مطبوع داشته اند

رنگهای پلاستیکی غیرقابل شستشو هستند. نسبت به سایر رنگها از قیمت کمتری برخوردار هستند. در نقاشی ساختمان بهترین رنگ برای سقف ساختمانها و خانه ها هستند. مات بودن ذاتی این رنگ و سفیدی خاصی که دارند آنها را از ساختمان سایر رنگها متمایز کرده است.
نقاشی
معمولا اگر بصورت خام مصرف شوند به سفیدی گچ می رسند برای پرهیز از این امر معمولا برای سقفهای سفید از مقداری پودر لاجورد (بسته به سلیقه و ذوق نقاش می تواند از رنگهای دیگر هم در تناژ بسایر ضعیف استفاده کرد.) استفاده می کنند. کارخانه های رنگسازی زیادی به تولیدات رنگ های پلاستیکی از قدیم اهمیت می دادند. از مهمترین مارک های رنگهای پلاستیکی برای رنک امیزی ساختمان برند ” پارس بهاران ” می باشد نقاشی که اکثرا نقاشان حرفه ای از این رنگ برای رنگ سقف استفاده می کنند. کیفیت خوب و پوشش مناسب و زیبایی نهایی رنگ امیزی سقف از خصوصیات این برند می باشد.

البته کارخانه های دیگر مثل هادی رنگ و سحر که پتینه کاری برای عموم شهرت زیادی دارند نیز رنگهای پلاستیکی تولید می کنند که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. مات بودن و سرعت اجرای بالا و سهولت در اجرا از مزایای مهم رنگهای پلاستک در نقاشی ساختمان می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com